Mot skolan....

Tjena!! Nu e jag i skolan. Hann inte blogga igår. Först var Matilda och dansade. Då gick vi och köpte glass. Sen åkte vi hem och åt lunch. Efter det bar det av till Vi I Stallet. Det är en "kurs". När man läst igenom massa saker ska man tävla. Olika klubbar. Vi gick igenom några kapitel i en bok. Matilda var och tränade så jag hängde med andra Matilda hem. Vi fixade en sak på datorn, fixade stallet och gick ut med Lisa. Hemma hoppade jag in i duschen och sen fixade jag en header. Idag ska jag rida. Typ det ända.// Linnea


Kommentarer
Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack för tipset ;)
Ha en fin måndag!

2013-04-22 @ 10:45:56
URL: http://carrosungar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0