Ridningen och annat

Här är om ridningen i dag och i går:
I går: Mac Var jätte fin! Vi gjorde volter, böjde in och ut, gjorde serpentiner m.m. Alltså mycket böja. Övde också galopp fattning och att byta galopp. Allt gick jätte bra!! Nu i dag: Gick inte alls lika bra. Han ville inte gå ner på tygel och hon var inte konsentrerad på något, han gick bara och tittade ut hela tiden. Alltså inget bra ridpass. I morgon ska antligen Mac vila eller så ska jag longchera. Vi får se. I morgon har jag prov och jag känner mig rätt säker. Nu ska jag sova!!


//Cajsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0