Svar på frågestund!!!!!!

1: Hur går det med Daisy?

Svar: Det går jätte bra! Alllt går framåt! Hon får bättre kondition förstår mycket bättre o tycker det e kul att vara med ute o rida!!!
 
2:Kan du inte lägga upp någon dressyr film?

E..Njaa går inte så bra då  ;)   Ska bara säga en sak : Det e så jag tar frågor dom andra fått men tar alla ändå kul;)
 
3:Vad gillar du hos henne och vad gillar du inte?
 
Gillar: Alllt hon e gosig o snälla o rolig! Gillar allltt!!
Gillar inte: Hmm... Det e att hon har börjat med att gå in i skogen o bara gå jätte svår att styra ut men det kommer gå över! ;)
 
4:Vad e ditt bästa betyg o i vad?
 
Bästa betyg e C .. Fick typ C i allt. Sorry om du nt menade det!!
 
5:Var rider du oftast?

Jag rider nästan alltid i skogen! Nu när hon e så ung o så!
 
6:Vad e ditt favorit godis?

Det e surt jag gillar surt! Sånna här blå och rosa flaskor som e sura! Bubbliz heter några dom e jätte goda!!
 
7:Vad e ditt favorit klädmärke?
 
Asså jag har nog inget... Alla e vell bra...
 
8:Vilken e din favorit glass?
 
.. Sandwitch e gott! Blöäö fick mig att längta ännu mer till sommaren ;)
 
9:VAd e din favorit mat?

Taco!
 
10:Vilken e din favorit dricka?

Gillar Fanta!
 
11: Vad ska du köpa på göteborgs horse show?

Vet faktiskt inte... Kommer gå o titta har faktiskt alldrig varit där så får se!
 
12:Vilken/vilka dagar ska du dit?

Jag ska dit på söndag på morgonen! Så om ni vill träffa mig e jag där;) Ne bara skojar! hihi förlåt om jag låter beröm galen elle så.. Det e jag inte på riktigt!
 
13:Hur många gånger i veckan hoppar du?
 
Jag hoppar inte men när vi hittar en sadel ska vi gö det! Men vi löshoppar 1gång i veckan!
 
14:Hur många gånger i veckan rider du?
 
Eftersom Daisy e ung o hon inte ha så bra kondition e blir det vell typ 4dagar i veckan kan bli 5 också nu när hon får bättre kondition!
 
15:Hur många gånger i veckan rider du dressyr?
 
Ingen....
 
16:Hur ofta tränar du för tränare?

E... Ibland gör jag det på mammas häst! Men inte Daisy än,....
 
17:Vilken tränare gillar du bäst?

Vet ej..
 
18:Vilken färg har ditt rum?
 
Det e vitt med trä tak..
 
19:Vilken färg har ditt hus?

Det e vitt gult tegel..
 
20:Vad e det högsta du hoppat o med vilken häst?
 
Jag har hoppat 80cm som högst på min förra häst Kickan.
 
21:Hur högt har du hoppat utan häst?
 
Va??!?  Tyvär förstår jag inte fråga...
 
22:Vad tycker du en blogg ska ha?
 
Jag tycker en blogg ska ha en bra handling att man skriver om ett ämne t.ex på denna blogg så skriver vi omn hästar o vårt vardagliga liv! Det blir lite jobbigt om man hoppar hit o dit o bytar ämne t.ex man skriver om blommor sen mat o så hästar vardagliga liv o skolan det blir rörigt men om du e duktig o kan formelera dig bra så blir det super! En blogg ska ha gärna en bra header o design då besöker man den oftare
 
23:Vad tycker du e roligast med att blogga?
 
E.... det e vell att uttrycka sig så man bara kan sätta sig framför datan o bara skriva o andra bryr sig!
 
24:Hur länge har du haft din blogg?
 
E vet faktiskt inte men det e vell ett halv år snart..
 
25:Vad e ditt mål med din blogg?
 
Det e vell att bli lite stor få många besökare... Men mest att ni trivs o tycker om den :)
 
26:Vilka bloggar läser ni?
 
Jag läser www.ponnysanning.se några av era bloggar!
 
27:Hur kommer det sig att du började blogga?
 
Det var vell så att mina kompisar bloggade o så bara hängde jag på dom!
 
28:Vad e det bästa som hänt dig?
 
Det e att jag fått träffa mina bästa kompisar o få träffa Daisy o Kickan!
 
29:Hur skulle du beskriva dig med 3ord?

schysst,rolig o majsberonde ;)
 
30:Varför startade ni denna blogg?

För alla bloggade vi e bästisar o då får ni mer uppdatering o så
 
Mocka/fodra
 
Hoppning/dressyr
 
31:Hur länge har ni/du ridit?
 
Jag har ridit nästa hela mitt liv! Började rida helt själv på min förra häst  när jag var 5år! Men innandess hade jag suttit o mamma hållt mig o vi gått!
 
32:När startade ni bloggen?

1: Hur går det med Daisy?

Svar: Det går jätte bra! Alllt går framåt! Hon får bättre kondition förstår mycket bättre o tycker det e kul att vara med ute o rida!!!
 
2:Kan du inte lägga upp någon dressyr film?

E..Njaa går inte så bra då  ;)   Ska bara säga en sak : Det e så jag tar frågor dom andra fått men tar alla ändå kul;)
 
3:Vad gillar du hos henne och vad gillar du inte?
 
Gillar: Alllt hon e gosig o snälla o rolig! Gillar allltt!!
Gillar inte: Hmm... Det e att hon har börjat med att gå in i skogen o bara gå jätte svår att styra ut men det kommer gå över! ;)
 
4:Vad e ditt bästa betyg o i vad?
 
Bästa betyg e C .. Fick typ C i allt. Sorry om du nt menade det!!
 
5:Var rider du oftast?

Jag rider nästan alltid i skogen! Nu när hon e så ung o så!
 
6:Vad e ditt favorit godis?

Det e surt jag gillar surt! Sånna här blå och rosa flaskor som e sura! Bubbliz heter några dom e jätte goda!!
 
7:Vad e ditt favorit klädmärke?
 
Asså jag har nog inget... Alla e vell bra...
 
8:Vilken e din favorit glass?
 
.. Sandwitch e gott! Blöäö fick mig att längta ännu mer till sommaren ;)
 
9:VAd e din favorit mat?

Taco!
 
10:Vilken e din favorit dricka?

Gillar Fanta!
 
11: Vad ska du köpa på göteborgs horse show?

Vet faktiskt inte... Kommer gå o titta har faktiskt alldrig varit där så får se!
 
12:Vilken/vilka dagar ska du dit?

Jag ska dit på söndag på morgonen! Så om ni vill träffa mig e jag där;) Ne bara skojar! hihi förlåt om jag låter beröm galen elle så.. Det e jag inte på riktigt!
 
13:Hur många gånger i veckan hoppar du?
 
Jag hoppar inte men när vi hittar en sadel ska vi gö det! Men vi löshoppar 1gång i veckan!
 
14:Hur många gånger i veckan rider du?
 
Eftersom Daisy e ung o hon inte ha så bra kondition e blir det vell typ 4dagar i veckan kan bli 5 också nu när hon får bättre kondition!
 
15:Hur många gånger i veckan rider du dressyr?
 
Ingen....
 
16:Hur ofta tränar du för tränare?

E... Ibland gör jag det på mammas häst! Men inte Daisy än,....
 
17:Vilken tränare gillar du bäst?

Vet ej..
 
18:Vilken färg har ditt rum?
 
Det e vitt med trä tak..
 
19:Vilken färg har ditt hus?

Det e vitt gult tegel..
 
20:Vad e det högsta du hoppat o med vilken häst?
 
Jag har hoppat 80cm som högst på min förra häst Kickan.
 
21:Hur högt har du hoppat utan häst?
 
Va??!?  Tyvär förstår jag inte fråga...
 
22:Vad tycker du en blogg ska ha?
 
Jag tycker en blogg ska ha en bra handling att man skriver om ett ämne t.ex på denna blogg så skriver vi omn hästar o vårt vardagliga liv! Det blir lite jobbigt om man hoppar hit o dit o bytar ämne t.ex man skriver om blommor sen mat o så hästar vardagliga liv o skolan det blir rörigt men om du e duktig o kan formelera dig bra så blir det super! En blogg ska ha gärna en bra header o design då besöker man den oftare
 
23:Vad tycker du e roligast med att blogga?
 
E.... det e vell att uttrycka sig så man bara kan sätta sig framför datan o bara skriva o andra bryr sig!
 
24:Hur länge har du haft din blogg?
 
E vet faktiskt inte men det e vell ett halv år snart..
 
25:Vad e ditt mål med din blogg?
 
Det e vell att bli lite stor få många besökare... Men mest att ni trivs o tycker om den :)
 
26:Vilka bloggar läser ni?
 
Jag läser www.ponnysanning.se några av era bloggar!
 
27:Hur kommer det sig att du började blogga?
 
Det var vell så att mina kompisar bloggade o så bara hängde jag på dom!
 
28:Vad e det bästa som hänt dig?
 
Det e att jag fått träffa mina bästa kompisar o få träffa Daisy o Kickan!
 
29:Hur skulle du beskriva dig med 3ord?

schysst,rolig o majsberonde ;)
 
30:Varför startade ni denna blogg?

För alla bloggade vi e bästisar o då får ni mer uppdatering o så
 
Mocka/fodra
 
Hoppning/dressyr
 
31:Hur länge har ni/du ridit?
 
Jag har ridit nästa hela mitt liv! Började rida helt själv på min förra häst  när jag var 5år! Men innandess hade jag suttit o mamma hållt mig o vi gått!
 
32:
1: Hur går det med Daisy?

Svar: Det går jätte bra! Alllt går framåt! Hon får bättre kondition förstår mycket bättre o tycker det e kul att vara med ute o rida!!!
 
2:Kan du inte lägga upp någon dressyr film?

E..Njaa går inte så bra då  ;)   Ska bara säga en sak : Det e så jag tar frågor dom andra fått men tar alla ändå kul;)
 
3:Vad gillar du hos henne och vad gillar du inte?
 
Gillar: Alllt hon e gosig o snälla o rolig! Gillar allltt!!
Gillar inte: Hmm... Det e att hon har börjat med att gå in i skogen o bara gå jätte svår att styra ut men det kommer gå över! ;)
 
4:Vad e ditt bästa betyg o i vad?
 
Bästa betyg e C .. Fick typ C i allt. Sorry om du nt menade det!!
 
5:Var rider du oftast?

Jag rider nästan alltid i skogen! Nu när hon e så ung o så!
 
6:Vad e ditt favorit godis?

Det e surt jag gillar surt! Sånna här blå och rosa flaskor som e sura! Bubbliz heter några dom e jätte goda!!
 
7:Vad e ditt favorit klädmärke?
 
Asså jag har nog inget... Alla e vell bra...
 
8:Vilken e din favorit glass?
 
.. Sandwitch e gott! Blöäö fick mig att längta ännu mer till sommaren ;)
 
9:VAd e din favorit mat?

Taco!
 
10:Vilken e din favorit dricka?

Gillar Fanta!
 
11: Vad ska du köpa på göteborgs horse show?

Vet faktiskt inte... Kommer gå o titta har faktiskt alldrig varit där så får se!
 
12:Vilken/vilka dagar ska du dit?

Jag ska dit på söndag på morgonen! Så om ni vill träffa mig e jag där;) Ne bara skojar! hihi förlåt om jag låter beröm galen elle så.. Det e jag inte på riktigt!
 
13:Hur många gånger i veckan hoppar du?
 
Jag hoppar inte men när vi hittar en sadel ska vi gö det! Men vi löshoppar 1gång i veckan!
 
14:Hur många gånger i veckan rider du?
 
Eftersom Daisy e ung o hon inte ha så bra kondition e blir det vell typ 4dagar i veckan kan bli 5 också nu när hon får bättre kondition!
 
15:Hur många gånger i veckan rider du dressyr?
 
Ingen....
 
16:Hur ofta tränar du för tränare?

E... Ibland gör jag det på mammas häst! Men inte Daisy än,....
 
17:Vilken tränare gillar du bäst?

Vet ej..
 
18:Vilken färg har ditt rum?
 
Det e vitt med trä tak..
 
19:Vilken färg har ditt hus?

Det e vitt gult tegel..
 
20:Vad e det högsta du hoppat o med vilken häst?
 
Jag har hoppat 80cm som högst på min förra häst Kickan.
 
21:Hur högt har du hoppat utan häst?
 
Va??!?  Tyvär förstår jag inte fråga...
 
22:Vad tycker du en blogg ska ha?
 
Jag tycker en blogg ska ha en bra handling att man skriver om ett ämne t.ex på denna blogg så skriver vi omn hästar o vårt vardagliga liv! Det blir lite jobbigt om man hoppar hit o dit o bytar ämne t.ex man skriver om blommor sen mat o så hästar vardagliga liv o skolan det blir rörigt men om du e duktig o kan formelera dig bra så blir det super! En blogg ska ha gärna en bra header o design då besöker man den oftare
 
23:Vad tycker du e roligast med att blogga?
 
E.... det e vell att uttrycka sig så man bara kan sätta sig framför datan o bara skriva o andra bryr sig!
 
24:Hur länge har du haft din blogg?
 
E vet faktiskt inte men det e vell ett halv år snart..
 
25:Vad e ditt mål med din blogg?
 
Det e vell att bli lite stor få många besökare... Men mest att ni trivs o tycker om den :)
 
26:Vilka bloggar läser ni?
 
Jag läser www.ponnysanning.se några av era bloggar!
 
27:Hur kommer det sig att du började blogga?
 
Det var vell så att mina kompisar bloggade o så bara hängde jag på dom!
 
28:Vad e det bästa som hänt dig?
 
Det e att jag fått träffa mina bästa kompisar o få träffa Daisy o Kickan!
 
29:Hur skulle du beskriva dig med 3ord?

schysst,rolig o majsberonde ;)
 
30:Varför startade ni denna blogg?

För alla bloggade vi e bästisar o då får ni mer uppdatering o så
 
Mocka/fodra
 
Hoppning/dressyr
 
31:Hur länge har ni/du ridit?
 
Jag har ridit nästa hela mitt liv! Började rida helt själv på min förra häst  när jag var 5år! Men innandess hade jag suttit o mamma hållt mig o vi gått!
 
32:När startade ni bloggen?

Vi startade bloggen den 10 januari 2013
 
33:Hur gamla e ni?

Jag e 12år o fyller 13år den 17 september!
 
34:Vad e din hemlighet?
 
Min hemlighet , mmm den får ni klura på ett tag till inte riktigt klart ;)
 
35:Hur går det med mimmi?

Det går jätte bra! Hon e en liten busunge som gillar att hålla på! ;)
 
36:Favorit film?

Det e nog flicka o heartland! :)
 
36:Varför bloggar ni?

Vet ej bara blev så typ! Någon annan förklarar nog bättre!
 
37: Bästa med eran blogg och det sämsta?

Det bästa får ni avgöra! O sämsta tt vi kan va lite dåliga på att updatera ibland!
 
38:Drömyrke?

Fråga mig igen om 2år ;)
 
39:Pinsamaste minnet?

Jag har råkat säga fel en gång... skulle säga partner när vi dansade men sa pojkvän till en kille... PINSAMT!!
 
40:När köpte ni era hästar?

Jag köpte Daisy ngågon gång i januari tror jag...?!
 
41:Hur ser eran drömhäst ut?

Asså jag vet inte har ju en dröm häst ;) o hade det också!!
 
42:Har ni egen hästgård?

Ja jag bor på en hästgård!!!
 
43:Varför bloggar ni tsm?

Jo johanna som frågat! För vi alla hade blogg sen tyckte vi att det skulle bli kul om alla hade samma för då blev det mer uppdateringar,bilder,veckansblogg och olika saker! Så händer det mer på denna blogg då! 
 
44:Beskriv era hästar med 3ord:

kålrotsmatvrak ;) , busig, världenssnällasteosötstehästivärlden!
 
45:Tävlar ni mycket?

NOO JAG TÄVLAR INTE ALLS! :D
 
46:Är era föräldrar/syskon häst intresserade?

Ja o nej...... Mamma o jag e ett bra team vi rider o mamma ÄLSKAR hästar... Pappa o min bror .. NEE dom gillar inte hästar
 
47:Det bästa med hästar?

Dom e mysiga, ens bästa vän, finns alltid där o om man e ledsen kan man ta en ridtur o tömma huvet på svåra elle ledsna saker! 
 
48:Ett riktigt bra minne?

Hmmm..... Asså varenda dag jag rider e det bästa minnet!!!
 
49:Beskriv varandra!
 
Linnea: Sten älskande person o en bra vän , Matilda: Rolig, knasig , Cajsa: Sten älskande person o en som finns där!
 
50:Har ni egna hästar?

Ja!!!
 
51:Vilken affär gillar ni mest?

Hmm.. asså inom häst e det: Hööks o imon kläder: Cubus elle åhlens..
 
52:Vad är det bästa med ridning?

Man kan rensa sina tankar o bara galopera fram!, Det e en väldigt rolig sport (o JA det e en SPORT) man får vara med djur!
 
53:Drömresemål?
 
Skulle va kul att åka till New York eller Australien!
 
55:Favoritstad?
 
hm.. Vet faktiskt inte...
 
56:Vad ska du gö i sommar?

Jag ska bada, sola, rida o åkka på ett VÄLDIGT roligt ridläger!!!
 
57:Vilken e er bästa egenskap enligt er själva?

Jag kan göra vem som helst på gott humör behöver bara säga något roligt så skrattar dom! ;)
 
58: Vilken egenskap tror ni andra tycker är er bästa?

hmm... Nu måste jag tänka! Nästan alltid på glatt humör o att jag e en brta kompis! Jag vet inte fråga dom andra :) 
 
59:En egenskap ni skulle villja ha?

asså egenskap vet jag inte... Men skulle villlja va mer böjbar så skulle jag villja va gymnast! Verkar as coollt!!
 
60: Vart rider ni?
 
Jag rider hemma i skogen! :)
 
Assså shit 60frågor o det fanns mer fast ni frågat samma sak! JAg är hur lycklig som helst fattar inte att detta är sant! SÅ ETT JÄTTE STORT TACK TILL ALLA SOM KOMENTERAT O TACK TILL NI SOM TITTAR IN PÅ DENNA BLOGG!! 
 
///Linn
 
Hoppas ni blev nöjda med svaren också!! puss på er!
Titta vad ccoool en majs!!!!!!
 
Nämen titta liksom WOW!!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0