Terränglöpning

Hejsan!! Skrev inte igår, jag vet.

Matilda hade teaterupvisning som vi tittade på. Innan det red jag en kort runda i paddocken. Lasse var mjuk och fin.

Idag har vi sprungit terränglöpning. Cyklade dit så fick sovmorron. Har haft ont i benet ett par dagar, tror jag vrickat mig. Vår lärare sa att jag skulle gå runt men idag var det mycket bättre så jag sprang. E nöjd för jag tror att jag fick bättre tid än förra gången.
När det var slut fick vi cykla hem. Va hemma ca 12:30. Låg med Ipaden i soffan och väntade på farmor. När hon kom åkte vi hem till henne. Där åt vi våfflor och sen målade jag lite.

Imon ska jag bara en vända till skolan, måste ju göra NP, sen ska jag till GHS, Göteborg horse show.
Har en lista på vad jag ska köpa.
*Benskydd
*Spö
*Pannband
Det blir ju ofta mer men detta har jag bestämt mig för att köpa.

Ska sova nu.// Linnea










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0