Tjabbbbba!!

 
Hej!! Nu sitter jag och skriver här på bloggisen. Ni ska få lite att läsa...
 
Igår var jag hos farmor. Efter det åkte vi till vår nya lilla kusin. Hon var super söt!!! Sen när vi hade fikat åkte vi hem och gick och la oss. 
 
Idag har jag ju varit i skolan. Helt vanlig dag typ. Efter skolan målade jag naglarna. När pappa kom hem åkte vi in till stan och shoppade. Jag behövde nya jeans och mysbyxor. Köpte 1 par jeans och 2 par mysbyxor. Ni ska få bild på det och naglarna senare.
 
Imon blir det fullt upp. Först till stranden och rida. Sen ska vi till klubben och fixa lite inför tävlingen. Efter det får vi se vad som händer.//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0