I dag asså!

I dag i skolan fick vi reda på våra nya klasser inför 7:an. Jag grät jätte mkt då, var ledsen och arg. Nu har jag bestämt mig för att bara aceptera. Det blev jag och Linnea i en, Matilda och Linn i en. Kom faktiskt i en helt ok klass. Bra lärare och många som jag känner sedan innan.

Sen när jag kom hem fika jag och sen prata ett lååååångt samtal med Lisis! Sen gick jag ut i stallet och började mocka. Sen tog jag in Mac och började fixa med han. Ridningen gick bra. Han gick fint och var duktig. Mac gick mkt ner på tyglen. Fint!

Sen (efter jag var klar med Mac) Gjorde jag mig i ordning och städade. Sen åkte vi till en restaurant. Jag åt förste kyckling vingar och typ platta pomfritts. Till efterätt åt jag Choklad fondyl! Yaumy!

I morgon ska jag ha 2 prov. Blää! Pluggat mkt!!! Sen efter skolan ska jag till Hästshoppen. Ska köpa nya benskydd (gröööna) och ett 3 delat bett! :D Kul! Sen ska jag skritta en runda ut i skogen.

Detta gav Tiffany mej!


Tack!!
//Cajsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0