I'm so sorry!!

Ledsen för jag nt bloggat har varit mycket nu men som tur har ni fått uppdatering av dom andra hoppas jag;) Men iallafalll !!......
 
Fredags:
Så bara var jag hemma hade trökigt....Tror jag kom inte ihåg hjärnan e urfunktion eftersom att det e elle har varit lov..
 
Lördag:
Så gick upp åt frukost sen in till stan handla kläder det blev lite kläder bilder kommer snart!!Var i stan jääättte länge från typ 11-runt fyra halv fem..... Hittade tillslut kläder!!
 
Idag:
Så sov jag lite länge till halv 11 hihih.. Sen så städat Mimmis bur, ridit deet gick jääte bra hon var pigg men det gick braa!! Nu sitter jag här o bloggar o kikar......
Imon skola kul träffa kompisar men jobbigt läxa o jobba... Prov i NO på tisdag också!!.....
Men imon ska vi få reda på klasserna det kommer bli jordensundergång.......:( Splittras vi som e en så bra klass......vill inte lämmna er...:(
 
Kramisar Linn!!!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0