Snabb update

Hej allihopa!!! Blir lite snabb updatering.
Igår var farmor här för mamma var borta.

Idag red jag med Cajsa i paddocken. Lasse var pigg men det fixade vi. Nu på kvällen har jag gjort massa läxor.
Imorgon ska vi få reda på våra klasser. Hoppas det blir bra. Om vi splitras kanske bloggen också gör det. I så fall så hoppas jag att ni läser allas igen. Så som ni gjorde innan TF startades. Hoppas TF blir kvar.
Imon fyller Cajza år. Hyllar henne nu ifall jag inte gör det imon.
HAPPY BIRTHDAY TOO YOU. HAPPY BIRTHDAY TOO YOU. HAPPY BIRTHDAY TOO CAJZA. HAPPY BIRTHDAY TOO YOU.

Grattis!!! Imon är du ............. damdam..........damdam....................tonåring :o.


Så ska sova nu. Natti Linnea






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0