Tjena! Händer??

Igår så red jag Daisy var jätte pigg fick till o med en gallopp upp i backen!! Vi handlade godis också gott!!
Över till idag :) 
 
Idag har jag bara varit o handlat tagit det lungt köpt godis till Mimmi dom var jätte goda sa hon dom ser ut som små nalle björnar!!! Sen så har jag städat Mimmis bur! Dasiy fick vila idag!
Nu sitter jag o bloggar o kikar med kompisar o läst era bloggar!
 
GRATTIS TILL MATILDA,CAJSA O LINNEA SOM ALLA VAR DUKTIGA PÅ TÄVLINGARNA ETT FY FALLIT LEVE FÖR DOM HURRA HURRA HURRRA!!!! hihihi  :D 
Kommer nog få höra några komentarer av dom sen hihihi!!
 
Bästa ryttarna i världen!!
 
Cajsa på Mac!! ^^
 
Linnea på Milton ^^
 
Matilda på Chamott ^^
 
Och såklart Nellie Berntsson med Elvis^^
 
///Linn
Ha en bra kväll!!
 


Kommentarer
Signe

fin blogg!

Svar: Tack!!DSM!!
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-02-17 @ 09:54:48
URL: http://ryttareponnys.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0