Killer inlägg

Innan du blädrar ner så vill jag att du ska veta: Inga elaka komentarer, mitt självförtroende är renan lågt. Har du inget bra att skriva så skriv inget alls!! Förstått?!
 

Träningen gick AS bra! Mac hoppa med bra språng och vi hoppade 130 cm! Jag är så lycklig och det känns som om vi kan ta oss över en LA till och med!!!
 
 
 NOT!
 
 
Träningen gick ur uselt. I början var Mac alldeles FÖR pigg. Han bara sprang på och TOTALT sket i mina händer som ville stoppa han. Efter ett tag gav jag upp. Hoppade av och stor böla av ilska. Slängde tyglarna till mamma och sprang och satte mig i transporten. Då kom gråten. Jag ÄR känslig, blir lätt arg när jag rider + att jag sätter hårda krav på mig själv. Upp fyller jag inte kraven så blir det så här: Först ilska som sen går över till gråt och som sen går över till att jag blir besviken som sen går över till ånger. Det är ett stort problem och i bland ger jag lätt upp... I bland känner jag att det bara inte funkar... I dag var en sådan dag. Mamma hämtade mig och bad mig hoppa upp igen. Jag red lektionen ut och det gick bra men det känndes endå inte som om att jag "uppfyllt kraven" . Det är väll bara att fortsätta att träna men jag ville att ni skulle veta detta... Men i bland känns det som "Jag, Tävla!? Jag klarar ju inte ens rida utan att bli arg!"... 
 
Jag hoppas jag kan vinna över detta... Och jag tänker fortsätta tills jag klarar det.
Livet är inte alltid framgångar, i bland är det motgångar. 
 


//Cajsa


Kommentarer
Essie

Hejsan! Synd att det gick som det gick men ett tips är att trycka på honom ännu mer när han springer. Tillslut kommer han istället börja jobba och sakta ner då dem inte är vana vid att man trycker på de när dem sticker så det kommer ge dubbla signaler och hästen kommer bli lite trött i huvudet. :) bara ett tips! ^^ Fin och färgglad blogg ni har!
Glöm inte bilderna bara! Blir så trkiga inlägg när det inte kommer några bilder med :)

2013-01-29 @ 20:33:49
URL: http://kmutten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0