Ridit

Hejsan svejsan!! Nu har jag kommit hem från ridningen. Jag och Matilda red lite dressyr. Matildas mamma tränade oss lite. Milton var jätteduktig. Jag tror nästan att han aldrig varit såhär fin. Jag är super nöjd. Han gick i form srällde sig och gjorde nästan allt bra även fast jag hade ont i benet. Kanske ska fortsätta att ha det så kommer han alltid vara såhär fin ;). Innan idag har jag: dammsugat hela huset, varit ute och lekt lote med Snoddas och varit hos våra kaniner. Pappa tog lite bilder på Milton och mg på träningen. Innan jag säger att dom kommer ikväll ska jag kolla om det blev några bra också ska jag se om jag har tid. Det var vad jag gjort idag. Vad har ni gjort?? 
Ps. Frågorna från frågestunden är påväg. Kram Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0