Tjena!

Hej!!
 
-Hur mår ni??
-jag mår bra bara lite trött och så orkar jag inte gå till skolan imon...:/
 
Men iallafall så bloggar jag fö er skull!!
 
Igår ingen blogging pga: Fullt upp!! Körde go cart gick jätte bra o det va jätte roligt (första gången) jag körde i 34km i timmen vet ej hur man skriver!
Gjorde lite lite  möjligt också.. Orkar inte ta upp allt...................................(Vad e det med mig o punkter?!)
 
Idag: slappa gick o la mig sseeeennnt! Har varit hemma, handlat o ska ut o rida ai blåsten -_- -_-..............
 
Nu kommer lite smileysar !! Smileysar e JÄTTE roliga!!!!!
 

 
Kram Linnzan!! <3<3
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0