Mina hästar genom åren! :)

När jag var lite satt jag i mammas knä när hon red! ;) hehe

Sedan när jag blrv 3 år fick jag Lillen! :) ( A-ponny ) Lillen lärde mig grunderna, trav och skritt. Men nu för ca 2 månadersen avlivades Lillen :'( ♥


När jag var 5-6 år fick jag Tutti-Frutti. ( b-ponny ) Henne hade jag inte så länge... Nu äger min lillasyster henne! :) Tutti-Frutti var super snäll, så en bra "lära sig rida ponny"

Nör jag var 8 år skulle vi åka och titta på ponny till min lillasyster, men blev istället till mig! :) ( Robin II, B-ponny)
Min lillasyster hade han ett litet tag, 2009 vågade jag inte galoppera över en bom... Ett år senare vann jag KM! :D året efter det vann jag ALLSVENSKAN! :D På Robin II gick jag från att inte våga hoppa en bom till att tävla upp till LB ( 80 cm )! Han lärde mig iprensip allt! I Januari 2012 lämnade vi tillbaks han... ( låne ponny )

Ja och nu har jag Chamott som ni redan vet ;) Jag har ägt han sedan December 2011.
Han är en riktig läromästare ;)
Han tävlar jag ju upp till LB!! :) Detta är ju sissta årer jag får tävla han då jag blir 13... :'( tråkigt....
Men vi sattsar på att starta 1 eller flera LA!! :)



Kram Matilda






Kommentarer
arizona

SV;Tack detsamma! Jag har gjort designen själv.
Haft en bra dag?
Kram! :D

2013-05-02 @ 22:07:27
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se
Evelinn Bladström

Söta hästapållar :D
Allt bra??

2013-05-03 @ 13:40:30
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se
Julia

Tack, vad glad jag blir (:

Okej, det skulle vara kul, så jag är med, haha (:
Allt bra?
Kram (:

2013-05-03 @ 13:56:19
URL: http://thisismycoollife.blogg.se
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

gud vad kul att ha en egen häst!

2013-05-03 @ 14:00:42
URL: http://nattstad.se/tjejenida


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0