I dag

Minns ni att jag sa att jag hade en "plan" för ca 2 - 4 v sedan? Det var egentligen en hemlighet. Att mamma ska skaffa häst. Det har hon nu. En d-ponny, Afrodite 20 år. Världens snällaste.
Så ser hon ut. Söt eller hur? Iallafall så i dag så var ju Matilda och Linnea här. Först (på morgonen) satt vi och flamsa på mobilerna. Sen gick vi upp och gav hästarna mat, åt frukost mm. Sen mer flams... ;) Efter ett tag så bad mamma mig att hjälpa till med höet, Så vi gjorde det. Sen åkte vi och hämta Afrodite. Det gick bra. Mac värkade gilla Afrodite. Sen (när Matilda o Linnea åkt hem) så gick jag ut och mocka. Då tog jag denna bilden i hagen:
Sen tog jag in Mac och borsta. Efter det gick vi en liten promenad. Jag tog inga bilder för jag hade tagit ut knoppen i luggen så han såg för jäklig ut. Nu ska jag iallafall sova. Jo juste. Hittade en konstig blogg i dag.... www.lillaponnysanning.blogg.se . Dom skriver om... Oss? och 3 bloggar till...? //Cajsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0