Igår o idag!

Ska berätta om igår! 
 
igår:
Så var jag ute sen kl 10.00 - 19.15
 
Först så var vi ute o brännde upp påskbrasan (men såklart var vi VÄLDIGT förisktiga) grillade korv o marsmellows över den när det bara var glöd kvar! Sen gick vi in en stund typ 10min sen gick vi ut.. Sen stack jag ut o red! Gick JÄTTE bra e super nöjd! Riktigt i bra form nu elle iallafall bättre!!! Sen in o titta på ponnyakuten!!
 
Idag:
 
Varit i skolan gick bra... Bloggar ska snart svara på frågestunden! ;) Sen läxa o städa mimmis bur! 
Mamma tar Daisy idag o ska känna lite på henne så ingen ridning för mig idag :( 
 
//Linn
 
Snart svar!!!!!! Håll utkik!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0