Träning

Tjabba!!!! Nu är jag påväg till träningen. Ska hoppa idag. Hoppas det går bra!!!

Igår red jag och Matilda i paddocken. Lasse var PIGG. Jobbade han mycket i skritt och trav och på att stanna, trava, skritt, stanna, skritt, trav, stanna, skritta. Ja ni fattar säker, mycket uppmärksamhet för att han inte bara ska springa av all energi. I slutet blev han riktigt fin.
När jag skulle skritta av Lasse bytade jag och Matilda höet. Jag red Trazzel och hon red Lasse. Jag jobbade Trazzel på tygeln. Han har inte lärt sig så mycket men han var duktig. På slutet galopperade jag av honom lite för att han inte ska vara för pigg idag när han och Matilda tränar.

Är framme nu så bye//Linnea


Kommentarer
Fanny

Hoppas träningen går bra! :)

2013-04-07 @ 12:30:34
URL: http://fawila.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0