Ajj...

Nu har Cajsa precis åkt hem... Vi var ute och red i förmiddags!! Chamott var inte jätte pigg utan som vanligt lite slö.. Vi red in skogen för att i paddocken var det för hårt. Så i red i skogen där det var mossa! Efter ettntag skulle jag fatta galopp, men Chamott bockade och jag trillade av... :/  Jag hoppade upp igen och red lite sedan red vi hem!
Men som tur va slog jag mig inte så mkt när jag trillade av... ( jag är van vid att han bockar )
 
Nu ska jag snart åka in till stan! Jag och min familj och kusíner skase på bio!! Ska bli kul! Mins inte sisst jag var på bio...
 
Ha det bra!!!
Kram Matilda


Kommentarer
Sandra Malmborg

Ush jag hatar att trilla av och speciellt ute :P hoppas du klarade dig utan att få allt för ont!

2013-02-03 @ 13:47:19
URL: http://sandramalmborg.se/


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0