Fartdårar

När jag ska rida till skogen så måste jag rida på en väg. Jag måste. Min häst kan inte gå i en plöjd åker då den kan snubbla och bryta benet. Jag måste ut i skogen  i bland. När jag rider på vägen så är det 4 av 10 som saktar ner.
 
En gång när jag red var det en bil som körde sagta fram mot mig. När h*n var uppe brevid mig så satte han full fart och bara gasa på. För att skrämma Mac.
 
Som tur är så är Mac inte så lätt skrämd och det är tur för då skulle jag kanske inte skriva detta. Då skulle jag kanske vara i himmlen nu. Det är tråkigt att folk inte tänker på att sakta ner när dom kör. Det är ju livsfarligt ifall en häst blir skrämd av en bil. Det blir farligt för både trafiken, ryttaren och så klart för själva hästen. Vissa  saktar ner och då gör jag alltid tummen upp till dom eller så vinkar jag! Det spelar ingen roll om du har brottom. Ett liv är viktigare en om du kommer försent! Tänk på hur du kör, det gäller LIV
 
Om du håller med mig så kopigerar du denna text och sätter in den på din blogg! Hela inlägget!! Skriv då din blogg adress under "Jag håller med"
By:  www.teamfour.blogg.se
 
Jag håller med:
 
 
 
 
Hoppas några endå kopigerar... Tror i allafall några håller med mig!
//Cajsa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0