Lancelot

Hej!!! Nu har jag kommit hem från stallet. Har inte bloggat om tävlingen igår, jag vet. Nu ska ni få veta i alla fall.

På tävlingen igår gick det BRA. Jag hoppade LD (70 cm) och LC (80 cm). I LD gick det super. Alla som var felfria kom etta. Jag vafelfri och fick rosett och plaket (ska ta foto på dom sen). I LC gick det lite sämre. Han vägrade tre gånger. Allstå blev jag utesluten. Varför var för att jag red för långsamt. Så det var mitt fel.

Efter tävlingen igår så bara slappade jag. På kvällen tittade vi på Melodifestivalen. Tyckte inte att någon var bra.

Idag har jag varit och kollat/hjälpt Matilda. Hon hoppade Trazzel. Det var en clear round så hon kunde välja höjd. Hon hoppade 30 cm två gånger. Första gången gick bra ända till näst sista hindret. Där rev Trazzel. Nästa runda gick bättre, fast Trazzel var lite segare. Han brukar vara väldigt pigg, det var han idag också men han anpassar sig efter Matilda.

När vi kom hem spelade jag lite och sen åkte vi och hämtade Lancelot. Jag kom på innan att jag inte har berättat att vi skulle hämta honom idag. Det gjorde vi och det gick bra. Han värkar trivas i sin box och i hagen med Trazzel.

Jag tog några bildet som jag antar att ni vill se.










De blev lite mörka men ändå. Kram Linnea


Kommentarer
Linnea

söta lasse. jag saknar honom redan :)

2013-02-24 @ 20:27:32
URL: http://linneaaanilsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0