Trött!!

Min dag!!!!.....
 
Kl 07.30 gick jag upp åt frukost! Sen kl 09.00 stack vi till Vallåsen och åkte skidor för andra gången det gick jätte bra! Trillade bara 5gånger hihi!!
Kom hem vid 15.00 fikade gick upp på rummet vilar, datar, mobilar!!
Mamma longerade Dasiy idag tycker det e lite svårt med henne!!
 
Ingeen skola imon jipppeee har lov en vecka så kan sova ut!! Läste på mångas bloggar att dom börjar skolan imon.. Jobbigt säger jag bara......
Men en bra sak e efter lovet ska vi få veta klasserna till 7:an får vell se om et blir jordens undergång men tror det nästan 100% att det blir det!!
 
Kommer in några bilder sen när jag åker skidor... Tror jag!!
 
Kram Linnzan!!


Kommentarer
ebba

helgens blogg är avslutad och vinnaren har länkats på min blogg , kika in och kolla om just du vann och om inte kommer det en ny chans nästa helg!

2013-02-17 @ 20:38:24
URL: http://eenilssonn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0