Bildbomb

Hejsan alla läsare. Idag har jag inte orkat blogga. Har dessutom haft fullt upp så jag har inte hunnit. Iadg har jag varit i skolan och ridit. I skolan var allt som vanligt bra.
Jag och Cajsa red en liten runda. Vi fotade en massa bilder som ni ska få se. Milton var pigg men vi red inte särskilt långt med tanke på att Mac bara skulle skrittas lite.
 
Har inte hunnit berätta om dressyrträningen igår heller. Det gick ganska bra. Milton var seg i början men i slutet gick han fint. Pappa skulle ju fota och det gjorde han men han fick nästan inga bra bilder. Dessutom så kan jag inte ladda upp dom just nu för jag vet inte var han la minneskortet till kameran. Jaja ska se om jag kan lägga upp några senare.
 
Längtar tills på söndag. Söndag = tävling!! Ska bli roligt att se hur det går. Hoppas att han har blivit bättre sen han hade ont i ryggen. Jag ska hoppa 70 cm tror jag pga att det är första tävlingen så vill jag inte hoppa 80 cm också. På söndag ska jag också träna Trazzel. Det ska också bli kul. Jag har inte hopptränat honom detta året, bara hoppat små hinder men han har redan lärt sig hoppa bättre. Han vill säkert bli en superkändis och tränar hårt själv utan ryttare ;). Ska berätta lite om Trazzel.
Namn: Trazzel
Ålder: 7 år (blir 8 detta året)
Gillar: Att busa och ha roligt
Om: Han är busig, en lite king som nästan alltid ska bestämma i hagen (iallafall nu). Han älskar godis men inte att bli borstad. Det tycker han kittlar.
Höjd: Han är inte slutmätt ännu men ca 120 cm.
Där va lite om Trazzel. Nu ska jag strax äta. Hörs sen kram Linnea
 
Oj!! Glömde att göra rätt. Jag är med i en tävling om att vinna ett shabrak på: http://nellieberntsson.se/2013/01/22/nellieberntsson-se-kyro-ridinggear/#comments
Här kommer alla bilder som vi tog idag
De bra på Milton:
Här kommer de dåliga bilderna på Milton (han ville inte stå stilla):
Haha superkonstiga bilder och många fler än dom bra. Cajsa är kanske inte världens bästa fotograf heller (ta inte illa upp Cajsa).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0