Dagens skämt!!

Bjuder faktiskt på 2  långa men roliga skämt idag!! Hoppas ni gillar dom!!
 

 

Lille putte fick en hemmuppgift från sin fröken. Han skulle anteckna de första orden familjemedlemmarna sade till honom. - Imorgon är det din tur, Putte. Sade lärarinnan. Putte gick hem för dagen och gick in till sin mamma i köket, som stod och diskade. Putte skrämde henne så att hon tappade en tallrik.

- Fan! Skrek hon. Lille putte antecknade ordet. Han gick in till sin pappa och började prata om vädret. - Håll käften! Sade hans pappa, som var upptagen.

Putte antecknade och vandrade vidare till sin systers rum. Hon lyssnade på musik. - Na na na na. Hon nynnade till låten. Han antecknade det. Han gick in till sin lillebror. - Batman! Skrek han. Nästa dag i skolan var det Puttes tur.

- Varsågod, sade lärarinan.

- Fan! Sade Putte. - Vad säger du? - Håll käften! - Nu går du till rektorn! - Na na na na. - Vem tror du att du är? - BATMAN!

 

 

 

 

Tjejen: Hej
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling..

läs nu nerifrån och upp!

HAHA!!

Kram från oss alla till er alla!!!!

 



Kommentarer
Elin

Sv: Tack detsamma!! Allt bra idag? :) Kram

Svar: ja allt är bra!!
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-01-29 @ 18:07:15
URL: http://www.eliinswn.blogg.se
vilma

Hej du har en jätte fin blogg och roliga skämt var det allt ;)

2013-01-29 @ 18:35:35
URL: http://vilmakarin.blogg.se
EMMAS!

bloglovin byte?:)

2013-01-29 @ 18:53:58
URL: http://eemma.se/


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0