Eftermiddigen

Halloj!! Nu har jag kommit hem från stallet och ätit mat. Jag red med Cajsa i skogen. Vi fotade litensom jag ska se om jag kan få upp. Det gick bra att rida i skogen men det var hårt. Mac som inte är skodd gick inte riktigt rent. Milton däremot var pigg. Han hoppade också hindrena som jag och Cajsa byggt. Nu ska jag fixa lite läxa m.m. Sen ska jag måla mina naglar också såklart. Imon är det utväcklingssamtal. Annars är det skola som vanligt. Kanske blir träning. Jag får kolla det med pappa. Om inte får Milton vila imon. GLÖM INTE FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN!! Vi vill ha så många ni bara kan komma på. Det var vad jag hade att berätta om. Kram Linnea


Kommentarer
Isabella

Tack att ni läste min blogg ni är bäst<3
Snygg blogg!!!😋😋

Kram: Isabella
Fortsätt med bloggen.

Svar: Tack!!! Så jätte mycket!!Kram
ps: Komentera gärna något till frågestunden!!
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-01-14 @ 18:42:32
Ellen :)

fin blogg ni också :)

Svar: Tack!!!Hoppas du stannar som besökare!
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-01-14 @ 18:43:39
URL: http://ellenlovehorses.blogg.se
Hanna

Ni har en jätte bra blogg

Svar: Tack!!
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-01-15 @ 11:38:06


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0