Helgen

Så här ser min helg ut! I kväll ska jag, pappa och johanna titta på film! Ska bli kul men har ont i huvudet... Imon hoppas jag kuna vakna utan att ha ont i huvudet! Jag har inte ridit idag för jag har ju haft int i huvudet... Men tänkte rida imon ( om jag mår bättre ) På söndag kanske jag tävla i Båstad. Det är Pay and Jump, Minns inte sisst jag hoppade det. Det har ju varit lokal för min del... Huvud-saken till att jag ska ditt med Chamott är att jag inte hoppat så mycket detta år... Men den 16 februari ska jag till Åsbo!! Jag ska hoppa LC och LB där!! Är grymt taggad... längtar... Hoppas ni mår bra! Kram matilda


Kommentarer
ida

Superfin blogg! kolla gärna in på min blogg och kommentera vad du tycker.. allt bra med dig föresten?? Kraam <3

Svar: Tack!! Ja allt är bra! Själv då?
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-01-25 @ 19:05:54
URL: http://idabolander.blogg.se
ida

jo, det är fredag.. ;) kraam! vad gillar ni gör musik?? Kraam! <3

2013-01-25 @ 19:35:24
URL: http://idabolander.blogg.se
VIctoria Brammeby och Frida Eklund

fin blogg! kolla gärna in våran. kram! :)

2013-01-25 @ 22:33:09
Anna

Vilken fin blogg ni har!

2013-01-26 @ 11:29:34
URL: http://kyngala.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0