Hemma

Hej!!! Nu är jag hemma. Jah har haft mycket att göra idag så det har blivit lite dålig uppdatering. Hoppas ni har mycket att läsa om vad de andra har gjort. Jag har varit i stan och handlat med mamma. Jah köpte en hjälm och lite nagelfix. Hahaha försöka att få upp bilderna så att ni får se det. När jag kom hem från stan åt jag jättesnabbt och sedan bar det av till stallet. Matilda (min lillasyster) och en annan tjej tränade. Dom är inte jättebra på att rida och Matilda har precis fått en häst så hon behöver lära sig lite. Jag red också och försökte hålla mig urvägen. Milton var jättefin. Gick i form och ställde sig m.m. Super nöjd. Nu ska jag göra IUP. Tråkigt!! Sen måste jag ju måla naglarna när jag köpt lite saker. Om ni inte visste det så tycker jah det är jätteroligt att måla naglarna. Vi hörs sen kram Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0