Lite om min dag...

Ja, jag är ju sjuk och har fortfarande ont i huvudet...

Jag har inte gjort så mkt,
Jag har:
  • Pluggat
  • Sköt om min kanin
  • Mysst med alla Djur
  • Vilat

Ja det man brukar göra när man e sjuk.

Har inte riktigt något att blogga om just nu så det får bli...

 

DAGENS SKÄMT!!!

Bellman, tysken och ryssen skulle tävla om en vacker dam.
Den som hoppade ner från det höga berget och överlevde, fick gifta sig med damen.
Tysken hoppade först och dog.
Sedan hoppade ryssen och dog också.
Men Bellman tittade på damen och sa:
- Damerna först.

Hoppas ni mår bättre än mig!!

Kram Matilda

Ps. ska lägga ut en bild bomb senare idag! så håll koll

 



Kommentarer
Moa Ahlén

SV. Tack så mycket. Eran med. Allt bra med er?? Kramizz

2013-01-30 @ 14:15:29
URL: http://zmurf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0