Mina svar //Cajsa

Vad har ni alla som mål med bloggen då?
 
Mitt mål med bloggen är väll att vi alla blir som Nellie B min idol<3
 
 
Hur gamla är ni?
 
Jag är 12 år. Fyller 13 den 28 februari!

Vad är era favoritfärger?
 
Min favvo färg är Grönt, Skit snyggt
 
Har alla en egen häst? 
 
Ja, vi alla har egna hästar :)

Varför bröjade ni rida?:)
 
Jag börjde rida när jag var 6 år. När jag var 8 år trillade jag av och red inte på 1 år. Sen börjde jag rida på en ny ridskola och julen 2010 fick jag min första häst!
 
Ursprungligen, hur blev ni intresserade av hästar?
 
Jag vet inte riktigt... Jag har ju hängt med Linn sedan jag var 4 och hon hade häst, så jag tror det var där intresset kom i från
 
vad är din favo färg på hästar? 
 
Min favo färg på hästar är sprilans vita eller blankt svarta. Jag gillar oxå mörkbruna hästar :)

vilka bloggar läser du?
 
Jag läser:
 
NellieBerntsson
Ponnysanning
Laholmsryttarna
 
Berätta om er ponnys! 
 
Min ponny heter Magic Mac. Han är 8 år och är född 2004 22/2. Han är ljusfux med en stor bläs. Han och jag ska börja tävla tillsammans!

Bästa minnet inom ridningen?
 
När jag och Matilda red på stranden tillsammans! Fast jag red inte min egen häst utan min foderhäst.

Hur lärde ni känna varandra? 
 
Först var jag och Linn bästisar. Sen bytade Matildas bästis skolan och hon började vara med oss. Nu i 6:an började Linnea. Jag om Matilda kände henne redan från ridklubben men vi blev direkt bästisar allihop!
 
Hur vill du att din framtid ser ut? 
 
Att när jag tävlar går det bra, bloggen växer. Jag hade velat bli model för HÖÖKS oxå :)

Favoritfilm? :)
 
The horsewhisper
 
Vad är era ponnyer för raser? :) 
 
Mac är korsinigsponny. Dom vet inte vad pappan är men mamman är Welsh Ponny.

Har ni tävlat något på era ponysar? :) 
 
Nej det har inte jag. Men jag skar börja till våren

Hur hgt har ni hoppat på era ponnysar? :) 
 
Jag har hoppat 80 cm med Mac.

Hur gamla är era hästar? :) 
 
Mac är 8 år.

favorit godis? :) 
 
Lakris

Roligaste änme? :)
 
Musik, idrott, Bild
 
Absolut godaste maträtten? 
 
Jag gillar soppa, Gulach soppa, fisk soppa. Men jag favo är Sushi
 
Hur länge har ni vart interesserade av hästar & ridningen?
 
i 6 år tror jag
 
Ras som du gillar extra mycket? 
 
Arabrisk Fullblod

Favorithäst? 
 
Mac :)
 
Ponny/Häst
 
Dressyr/Hoppning
 
Har har ni svaren!!
 
//Cajsa


Kommentarer
Linn

Jag håller med Cajsa det är som att bli som Nellie. B

2013-01-20 @ 18:48:08
URL: http://teamfour.blogg.se
Vera

Vilket söt header ni har!! ♥

Kram

Svar: Tack!
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-01-20 @ 18:54:47
URL: http://vera.weride.se
tilda

Hej såg att du hade nellie B som idol, den 29:onde mars ska vi på teeamjump träffa henne och träna ihop med henne.

Jätte fin blogg.! :)

KRAM

2013-01-21 @ 18:07:41
URL: http://teeamjump.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0