Ridning


Hej!! Nu är jag påväg till skolan. Idag blir det dressyrträning med Matilda och Chamott. Ska bli kul eftersom Milton var så fin i Söndags.

Hann inte berätta om ridturen igår. Cajsas överraskning var att rida Trazzel. Så det gjorde vi. Vi red en runda i skogen. Vi hoppade hinderna som vi byggt i skogen. Trazzel blev så glad att han bockade 3 gånger. Som tur va satt Cajsa kvar. Resten av rundan gick bra och båda hästarna var pigga.

När jag kom hem fixade jag så att jag är med i tävlingen. SNÄLLA följ mig på Instagram. Jag heter Linnea1200. Det är den bilden med flest gillningar som vinner. Den bild jag vill att ni ska gilla är när en tjej ligger på en häst (Trazzel och Matilda). Det var allt jag hade att skriva om. kram Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0