Ridningen, Uppmjukande/Markarbete

Börjde med att skritta fram. Sen gjorde jag en volt i varje hörn i båda varven. efter det började jag trava och göra tempo växlingar. Kort trav, sitta ner på kortsidorna, Ökad trav, rida lätt på långsidorna. Gjorde det i varje varv, 1 gång. Sen red jag in på en volt och började ställa Mac. Han total vägrade... Tillslut när han gav sig gick det bra. Då började jag galoppera. Kort galopp, ställ hästen. Han gick bra. Saktade av till skritt, skrittade lite och sen samma sak andra varvet. Han var lite svårare där, men till slut gav han sig där med. Sen fick han sträcka ut i galoppen, de älskar han. Sen skrittade jag av.
 
Mina aaaaas snygga vaaaantar! Eller huuur!?
//Cajsa


Kommentarer
AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Svar: ja allt är bra med oss!! hoppas du gillar våran blogg!!
Cajsa, Matilda, Linnea och Linn!

2013-01-12 @ 20:51:46
URL: http://amandablomkvist.blogg.se
Kaffehörnan

De är kärlek

2013-01-12 @ 21:40:23
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0