Tråkigt och är arg!!

Hejsan! är inte riktigt på humör just nu... Jag ska liksom öva glosor och jag blir oftast arg när jag inte kan glosorna... Men ska försöka jobba på så bra jag kan! suck.... 41 glosor till på Fredag. Hur ska jag klara av för höret?! Men som beröm när jag jobbat lite mer på glosorna så ska jag gå ut till Chamott!! Tänkte ta lite sngga foton!! för er som inte visste så tycker jag att det är jätte roligt att fota!! Om ni vill se lite bilder jag tagit ska ni gå in på www.johannaokitty.blogg.se Men måste jobba nu uppdaterar mer sen!! Hoppas ni mår bra!! Det gör jag bara att jag är arg på glosorna... Kram Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0