Trött!!

Tja!
 
Ska bara för varna er kommer nog bli ett kronligt inlägg för e TRÖTT!!!
 
Men skrev ett inlägg innan men det blir för hela dagen ändå e sugen på ett långt inlägg!!!!!
 
Idag har vi varit i skolan o skolat (tycker det e roligt att säga så) .....
Sen så åkte jag hem o bara fikade o slappade typ... Sen så gick jag o mamma ut till hästarna o red vi provade min förra hästs sadel o den sitter sådär!! Men okeej! Jag red Daisy o mamma red hennes häst dom va lite busiga men det gick bra!!! Sen så när jag kom in så tog jag ut Mimmi på golvet o gjorde några hinder så hon kunde hoppa det var jätte ROLIGT!! Just sitter jag o bloggar kollar era bloggar o kikar med kompisarna på KIK!! 
 
Imon ska jag, Cajsa, Matilda o Linnea in till Eurostop kul!! Och shoppa loss ne inte så mycket men lite.. Om ni vill träffa oss e det bara att åka ner eller upp till halmstad o in på Eursotop så träffar ni oss i klädaffärer eller Hööks ;)
Bara skojar lite med er men bara om ni vill!!:D
Jag kan springa jag!! :P
Vår fågel som äter peppakaka han dricker kaffe också o öppnar youggie eller hur det stavas!!
 
 
///Linn
 


Kommentarer
Adisa

As fin blogg!
Kolla gärna in min blogg också så kommer du göra min dag :))

2013-01-31 @ 21:23:33
URL: http://www.adisavejzovic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0