Dåligt!

Förlåt bloggen! Allt känns som en enda röra just nu.. Eller inte... De känns som dagarna alltid är samma! Vakna - Skola - Hem - Fika - Stallet - In - Äta -Sova. Och ja jag går och lägger mig tidigt! Oftast mellan 20.00-20.30 men ibland måste vi göra oss iordning 19.30. BTW i dag har jag ridit. Mac var fin och så bla bla bla... Det händer ju aldrig något!! Det går aldrig upp, aldrig ner, det bara stannar där på mitt i mellan. I morgon ska jag gymnastik hoppa för mamma. Sen på torsdag ska han vila och på Fredag är det tävling! LD och LC

Sammtidigt känns det riktigt bra! Mac och mitt sammband är super. Det är så det blir varmt i kroppen när jag ser han - Glädje //Cajsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0