Resultat

Jag nollade. Alltså felfri. Precis lärt mig att det heter Nollade. Hihi. Mac var fiiin! Om 2v ska vi hoppa igen. Då ska jag hoppa 80 cm och jag MÅSTE klara det.





Gick rätt dåligt för laget men domaren var rätt dålig. Johanna (Matildas syrra) hade god fart, bra tyglar, bra hälar och allt - och så får hon bara 40 poäng! Det var en.tjej, hon fick 57 poäng och hon red rätt framåt lutad, rättså långa tyglar.. och så fick hon 57 poäng! Är det mutat elr något ;) Jag såg också Kajsa Törhagen!! Tog lite bilder:



Rätt dålig kamera... Jaja! Hon blev nöjd endå :) Sen var ju Pontus Svensson från PA 4 där! Jag fota lite:




Rätt coolt tycker jag! I natt sover jag över med Matilda. Vi ska upp tidigt i morgon (hon ska tävla). Fick min nya jacka i dag. Den är broderad med texten:


Fin va? //Cajsa



Kommentarer
Michelle

FIn blogg du har!
Kram

2013-03-16 @ 22:20:58
URL: http://michaanss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0