Så hemskt ledsen!!!

Asså jag har inte bloggat för inte orkat o har inte tid denna vecka e liksom väldigt mycket!! Men förlåt (om) ni saknat mig det vet inte jag....
Men jag hoppas ni saknat mig dom andra kanske e mer intressanta men i verkligheten e jag roligast o coolast! ;)
Undraa vad man får för komentarer i kväll elle imon i skolan av dom!!  :D 
Hahahah jag e bäst! Men ni e bättre ni gör våran dag ni finns där tycker vi e intresanta o e schyssta ..
Jag älskar er!! (asså på blogg vän sättet) hahahah nu var jag rolig igen elle???
detta inlägg blir ett skämt inlägg o så o lite vanligt har
skriv kännsla i handen e jätte kul att bara skriva vad man känner, tycker o tänker!! 
 
Men iallafall först det vanliga !! 
Veckan har jag ridit gått bra bus ungen har vell typ skött sig! O skolan mycket med nationella prov nu!!
o blablabla
 
lite roligt!!
skämt:
 - Vad får man om man slår in 1+1 på en norsk miniräknare? 
- Jag vet inte? 
- Var god vänta!
 
En tjej försökte bjuda ut en kille

Tjejen: vill du gå ut med mig?
Killen: Nej!
Tjejen: hörde du ens vad jag sa?
Killen: vill du gå ut med mig?
Tjejen: JA!
 
 
-Vad heter Finlands sämsta löpare?
-Vet inte.
-Hack i hälinen.
 
vet inte om vi haft dom men kanske iallafall lite konstigt!!
 
ska äta så det blir bara lite snabbt!!!
 
Jag har ap tråkigt! Men titta jag har en apa som bild hahahahahaha
Men fyyy vilken humor jag har!!
 
Kram Linnzan den konstiga o cooola!!!!!



Kommentarer
DIANA ÖSTERBERG

hahahah apan!

2013-03-13 @ 23:54:02
URL: http://dianaosterberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0