Träningen

Hejsan!!!! Är påväg till skolan nu.

Som vanligt har jag inte hunnit blogga men nu ska jag.

Red ju Trazzel i Tisdags och det gick superbra. Han är bara åtta år och kan inte särskilt mycket. Just nu håller jag på att lära honom gå ner på tygeln. Han är såå duktig.

Efter jag ridit Trazzel åkte vi till träningen. Det gick också bra. Vi tränade på att hoppa stiligt. Alltså vi tränade inför en tävling med stil bedömning. På slutet övade vi lite på att hoppa omhoppning. Jag gjorde inte så mycket mer än att hoppa banan.

Igår red jag också. Lasse var som vanligt fin, om inte finare. Jag jobbade honom mycket i skritt för att han skulle bli mjuk och fin.

Idag ska vi till farmor så det blir vila för hästarna. // Linnea




Kommentarer
A L I C E L A R S D O T T E R

Fin blogg du har tjejen!
Hoppas du får en grym dag!

2013-03-07 @ 11:26:01
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se
jossan

Söta hästar!

sv: Åh tack så mycket! :D

2013-03-07 @ 13:43:14
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt fina namn :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Innan du komenterar!
 
*Tänk på vad du skriver, du ska stå för vad du skriver
 
*Var inte anonym, du har faktiskt ett namn
 
*Vi gör gärna bloglovin byten :)
 
*Vi tål reklam :)
 
MVH TeamFour:

Trackback

RSS 2.0